2 komentar

IT Functional/ Developer (Code: FUN/DEV)

Requirements:

  • Male/ Female
  • Candidate must hold at least a Diploma Degree (preferably majoring Techs. Informatics/ Computer Science).
  • Maximum 30 years old
  • Fresh graduates/Entry level applicants are encouraged to apply
  • At least 1 year(s) of working experience in the related field is an advantage
  • Having good knowledge about SAP is an advantage
  • Strong analysis and logical skills
  • Having good interpersonal
  • Full-Time positions available
  • Applicants should be Indonesian citizens or hold relevant residence status
  • Willing to be placed in Bekasi – West Java
If your qualification match with our requirements, please send your complete CV with recent photograph to :
PT. PRAKARSA ALAM SEGAR
HRD DEPARTEMENT
PO.BOX 326 BKS 17032
email: supervisor.recruitment@prakarsaalamsegar.co.id
 

This Post has 2 Comments
Anonim

27 Mei 2010 pukul 23.53

kepeda yth,
bapak/ibu pemimpin perusahaan.
berilah saya kesempatan bekerja pada perusahaan bapak/ibu,saya akan memeberikan yang terbaik pada perusahaan bapak/ibu.
atas kebijaksanaannya saya ucapkan terima kasih.


Anonim

26 Mei 2012 pukul 11.03

kepada yth,
bapak/ibu pemimpin perusahaan.
saya sudah mengajukan lamaran pekerjaan di perusahaan yang bapak/ibu pimpin dengan atas nama
nama :retno sulandri
alamat :perum grand cikarang city
blok G.52 No.04 RT.027 RW.013 KARANG RAHARJA CIKARANG UTARA BEKASI 17530,besar harapan saya untuk dapat diterima bekerja di perusahaan yang bapak ibu pimpin


Posting Komentar

Posting Lama Posting Lebih Baru

AddThis Feed Button

Ads

Search

Recent Posts